Les tecnologies emergents
En la nostra pràctica de les tecnologies emergents hem decidit centrar-nos en la realitat virtual. Com ja expliquem en el post anterior, gràcies a la realitat virtual, els alumnes podran desplaçar-se a llocs desconeguts per a ells o poc comuns en les seues zones.
Hem decidit treballar amb l'aplicació Lenovo Virtual Reality (VR) Classroom. En lloc de centrar-nos tan sols en una assignatura ho tractarem com un tema transversal. Amb això volem dir que depenent de l'assignatura i del temari que s'estiga treballant. Per exemple, si en ciències naturals es treballa el temari dels éssers vius, gràcies a les ulleres de realitat virtual, els alumnes podran veure espècies d'éssers vius en una realitat diferent. En el cas de les ciències socials podran observar a través de les ulleres les diferents ciutats, etc.
Decidim treballar amb aquesta mena de tecnologia perquè vam veure diferents avantatges que pensem que serien bones per a implementar-les en el nostre alumnat, per exemple: és possible viatjar a tota mena de llocs, a tota mena de contextos. , gràcies a les ulleres de realitat virtual els alumnes podran viure una experiència pràctica per a sentir-se així com si estigueren en el propi lloc; a més mitjançant aquesta experiència pràctica els alumnes poden mantindre la seua atenció i concentració i així conservar el coneixement.
Gràcies a aquest vídeo que preparem per a la presentació de la pràctica podran veure'l d'una millor forma:




Estic completament d'acord amb el que dius. L'utilització de les tecnologies emergents en l'aula port tindre moltisims beneficis. A més, les ulleres de realitat virtual pot ajudar a aprendre de forma senzilla conceptes difícils.
ResponderEliminar